CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 12, 2010

Mulanya Cinta

...tiba2 aku suka plak dgr lagu ct ni..sume ni pasal drama noktah buat erna la ni..hehehehe..
aku suke sgt lirik lagu ini,teringat saat mula2 aku jatuh cinta dulu...walaupun sumenya dah jad kenangan jer..namun aku bersyukur pernah dianugerahkan dgn perasaan itu walaupun aku telah dkecewakan..tap aku pasti ade hikmah dsebaliknya..aku terimanya dgn redha..tak guna aku nangis lag,biarla aku simpan sumenya dalam hati dan terus mengejar cita2 ku dan nantnya cinta akn datang padaku... inilah lirik lagunya..enjoy!!

Tiada sesiapa dapat melupa
Perasaan cinta pertama
Akan ku ingat selama-lama
Saat pertama jatuh cinta

Kasih sayang
Senyum mesra bersama
Gurau senda pujuk rayumu
Pasti ku ingati

Apapun juga akhirnya
Aku kan tetap
Mengingatimu dengan setia
Walaupun kau akan pergi
Pasti ku ingati gelora cinta
Kali pertama



0 comments: